Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с хидравликата

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с хидравликата

    Днес както си карах и на Руски паметник волана ми стана твърд (като на лада), предположих че е от хидравличната течност - естествено се оказа, че е точно така! След което се дотътрих до бензиностанцията до Пирогов (Петрол), там питах за хидравлична, имаха, предложиха ми два варианта единия бе на самите петрол, а другия бил на Castrol. Разгледах този на Петрол - всичко си му е ок, има си воланче, червена е като моята, ама викам да даде от Castrol-a, все пак повече доверие ми вдъхва, пък е само 3лв отгоре (13лв и ст).Даде ми я и отивам да я сипвам (обърнах внимание само, че е червена като моята). Волана се отпусна и колата се караше почти нормално, но нещо ме осъмни и колометър по-късно тръгнах да чета тубичката с течсност, оказа се че ония кретен ми е дал трансмисионно масло, а аз щото съм още по-голям кретен без да го огледам сипах
    Въпроса ми е какво да правя сега? Като цяло се оказа, че маслото си изтича - паркирах и видях, че на земята има големи капки направо си тече масло, особено като въртя. Ясно, че е за сервиз, но до колко е сериозно положението със збърканото масло?
    Last edited by mlazarov; d.m.y г., 09:49.
    Alfa 156 2.0 TS
    Всички новини за автомобилите на едно място

  • #2
    Първоначално публикувано от mlazarov Покажи съобщение
    Днес както си карах и на Руски паметник волана ми стана твърд (като на лада), предположих че е от хидравличната течност - естествено се оказа, че е точно така! След което се дотътрих до бензиностанцията до Пирогов (Петрол), там питах за хидравлична, имаха, предложиха ми два варианта единия бе на самите петрол, а другия бил на Castrol. Разгледах този на Петрол - всичко си му е ок, има си воланче, червена е като моята, ама викам да даде от Castrol-a, все пак повече доверие ми вдъхва, пък е само 3лв отгоре (13лв и ст).Даде ми я и отивам да я сипвам (обърнах внимание само, че е червена като моята). Волана се отпусна и колата се караше почти нормално, но нещо ме осъмни и колометър по-късно тръгнах да чета тубичката с течсност, оказа се че ония кретен ми е дал трансмисионно масло, а аз щото съм още по-голям кретен без да го огледам сипах
    Въпроса ми е какво да правя сега? Като цяло се оказа, че маслото си изтича - паркирах и видях, че на земята има големи капки направо си тече масло, особено като въртя. Ясно, че е за сервиз, но до колко е сериозно положението със збърканото масло?
    Принципно на хидравликата и се сипва масло за автоматични скорости ATF (automatic transmission fluid), така че ако ти е дал такова (а според мен няма какво друго да ти е дал) нямаш проблем. По скоро проблема ти е в теча.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от kkkrisss Покажи съобщение
      Принципно на хидравликата и се сипва масло за автоматични скорости ATF (automatic transmission fluid), така че ако ти е дал такова (а според мен няма какво друго да ти е дал) нямаш проблем. По скоро проблема ти е в теча.

      Точно това ми е дал.
      Сега ми възниква друг въпрос - мога ли да закарам на собствен ход колата до сервиз, докато почти или изобщо няма масло?
      Alfa 156 2.0 TS
      Всички новини за автомобилите на едно място

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mlazarov Покажи съобщение

        Точно това ми е дал.
        Сега ми възниква друг въпрос - мога ли да закарам на собствен ход колата до сервиз, докато почти или изобщо няма масло?
        Според мен е излишен риск. Купи си още една тубичка от същото масло, налей и я закарай до сервиза. Ако се налага доливай по пътя. По-удачно е да платиш за туба масло от колкото за нова хидравлична помпа.

        Comment


        • #5
          има някъде пробив. колега опитай да видиш с една лампа маркучите. в ляво под абс-то ина една връзка на връщащата течност която при мен се беше вадила.
          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
          sprint tropheo
          155/1.8
          156/2.0 Selespeed

          Comment


          • #6
            Лошо е, ако ти тече повече, когато работи, а и скоростта на изтичане. Това значи, че теча ти е след помпата към рейката Сервиз му е майката. По-добрия вариянт е теч на слива, и сам можеш да смениш маркуча с друг такъв маслоустойчив и 2 нови скоби - ремонт за 10 лв...
            Alfa Romeo 156 1.8 TS 98' + FIAT Marea Weekend 1.9JTD 00' + FIAT Tipo 1.9TD 93'

            Comment


            • #7
              Здравеите колеги! Знаете ли от каде мога да намеря хидравлична помпа (2-ра ръка)за алфа 156 1.8Т.S.99г.че моята здаде багажа

              Comment


              • #8
                опитай при ники николов. телефона му е наой отгоре в продава.
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                  има някъде пробив. колега опитай да видиш с една лампа маркучите. в ляво под абс-то ина една връзка на връщащата течност която при мен се беше вадила.
                  Късно видях поста ти, но всъщност се оказа точно такъв проблема! В ляво, до въздушния филтър, точно под акумулатора има три меки връзки намушени на твърди връзки. Най-лявата (най-близката до калника) се бе измушила. Там връзките се закрепят с една от възможно най-смотаните връзки, от тези гадните щипващи се скоби, а там където се намира връзката няма как да се вкара инструмент - свалих филтъра и акумулатора и едвам бръкнах там. В крайна сметка сложих една обикновена скоба с резба и всичко заспа!
                  Last edited by mlazarov; d.m.y г., 15:50.
                  Alfa 156 2.0 TS
                  Всички новини за автомобилите на едно място

                  Comment

                  Working...
                  X